Buscar este blog

lunes, 31 de enero de 2011

Cursa Sant Silvestre ciutat de Tarragona 31/12/2010.

Cronica d’una cursa que varem participar el meu company XTC i jo XTM, la veritat es que em va enganyar per fer-la, ja que lo meu es la montanya je je je. Una vegada feta es val a dir que va mereixer la pena, un bon ambient, moltissima gent (1.200 corredors).

Varem començar amb un bon calentament per la vora del port, que jo personalmente en això ja en tenia prou, però que reconec que va anar de perles.

 La cursa era un circuit d’uns 8.500 metres. A la sortida varem correr a un ritme comode, ja que no es podia avançar degut a la gran afluència de corredors, cap als dos quilometres ja varem poder começar a avançar corredors, i XTC ja va a agafar un bon ritme, fent-me de llebra vam arribar els dos XT junts amb un temps de 42:32 sent els 529 i 530 fent una mitja de 05:01 Qm .

 Bones sensacions de cara al proper any 2011 i espero repetir el proper any.


No hay comentarios:

Publicar un comentario